Promenix i solsken

Det blev senare än tänkt inatt, däckade dock direkt jag la huvudet på kudden.
Sov gott tills fram på förmiddagen då solen sken in och väckte mig.
Har sedan softat i princip hela dagen, tills jag kännde att jag fick lov att ut en sväng.
Så tänkte gå till nästa tågstaion, och få lite luft. Det slutade tillslut med att
det blev en 1h 20min promenad hela vägen ner till Stadelhofen, närmare 7km.



Måndag i morgon, barnen har lov, mormor är här.
Har "sovmorgon" tills kl 10, då jag skall vara chaufför till Herrliberg(?)
Dumt att klaga..
Sen på tisdag blir det som det ser ut lite rajtan-tajtan.
Snackas om lite fest mitt i veckan. Inte helt fel ;)
För i helgen blir det nog relativt lungt, lär spara krafterna tills festen nästa lördag.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback