Som att kasta sten i glashus

tänk att vissa inte kan ta vad andra tycker om en?
Att sedan försöka ta en konversation med denne någon,
är som att kasta sten i glashus, för helt plösligt är
man en billig- ful-äcklig-vidirig fet kossa, som ingen tycker om, eller vill vara med.
Visst jag vet att jag är tjock, men resten är faktiskt upp till beskådaren,
och tycker hon nu så, så får hon mer än gärna göra det..
Vad ska jag göra åt det?

Men det roligaste av allt är nästan ändå att;
det mesta som jag "blev anklagad" för att ha gjort,
har denne samma person som "anklagar" också gjort, på ett eller annat sätt.
Man kan bara skratta.

Svartsjuk, my ass. Jag är bara glad att jag slipper se dig!
Och om du inte märkt det, har jag ens pratat med dig de senaste veckorna?
Nej, just det.

och sen ge mig skulden för att en person inte råkar gilla en,
sen när är det mitt problem?

Nu tänker jag iaf stänga detta kapitel, ägnar heldre mig tid
åt folk som inte suger musten ur en, och där man bara duger
då den ena av dom är ensam. Är det vänskap?

Nej, nu ska jag göra mig redo, och åka till Linnea och kolla på Melodifestivalen.
Sen ska jag träffa Britta och ta en öl eller två.
Konstigt, var det inte jag som inte hade någon att umgås med,
eller var det att ingen vill umgås med mig?
Ja, det var allt märkligt.


Skrivet av: Sanna

Fuck her.

Skrivet av: Åsa

Du vet att jag älskar dig och många andra därtill! Du är ju en av de bästa, är inte svårare än så. That's it! Jag håller sen med Sanna. Fucking fuck her! Puss på dig!

2009-02-15 @ 19:46:58

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback