att man alltid glömmer..

Vilket otroligt jobb och piller det är att omformatera datorn.
Jag glömmer det alltid, och kommer ihåg det igen när jag
håller på att klura med alla program och inställningar.

Det är ett riktigt skitjobb, men ja, ibland så måste man.
Var ju ett tag sedan jag gjorde det sist, så det var ju dax.

Är iaf snart klar, är bara några program kvar att fixa.
Sen lär jag se ifall jag får igång msn, det vägrar att installeras.
Man kan ju bli irriterad för mindre.

Något som dock är roligt, är alla add-ons till Firefox,
finns hur många roliga (och egentligen onödiga) som helst!
Foxytunes och all-in-one sidebar är mina favoriter.
Hittade även en väder-plugin,
så jag får uppdaterat om vad som händer utanför fönstret här i Waltikon.

Hur skulle man överleva utan en dator?






Skrivet av: Lisa

men du e ju såå duktig! jag kan inte ens omformatera min dator jag.. ha ha! illa. då skickar jag bara den vidare ;) enklast så!

saknar dig gums <3 PUSS!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback