bak och städning



Jag fick sota för min lathet igår när jag skulle sova.
Satt ju och surfade resor igår, men mitt i så råkade
jag somna och sova två timmar. Och ja, det fick jag
som sagt sota för inatt ist. När klockan var sova,
så var jag inte ett dugg trött, men tänkte lura kroppen
att det visst ändå var dax att sova.
Vilket resulterade i 3toalettbesök, 4 avsnitt How I met your Mother,
och 1 avsnitt Brothers & Sisters. S

Summan av kardemumman blir altså, INGEN nap idag!
Inte en endaste enda liten minut!
Så för att jag inte ska somna så tog jag och bakade en kaka,
och ska till att börja städa huset nu.. (vilket jag ju ändå ska idag).
Men motivationen finns riktigt inte, hade ju heldre krypit ner under täcket
och sovit en stund, men ja, man kan ju inte få allt här i världen.

Aja, kanske ska ta ett ryck, så jag kan ta lunchpaus och kolla på
senaste Gossip Girl, Prison Break, Scrubs, 90210 eller Privileged.
Har ju redan kollat på Brothers & Sisters, HIMYM och Desperata husfruarna.
Så är det bara till att glatt vänta tills fredag, då finns även
My name is Earl & 30Rock till förfogande.
Nej jag följer inte just några serier alls! ;)



Skrivet av: Poppe

Ser att du följer en bra serier där=). Jo allt är bara bra med mig. Hoppas allt är bra med dig=)`?


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback