Borta bra, hemma bäst.



But its good to be back!!
Även om det inehöll vissa försenignar.
Vi blev tillsist näramre 40min försenade.
Fick ett sms av min söta värdfamilj,
som skrev att om jag inte han med något tåg,
så fick jag ta en taxi, their treat. Så då blev jag liiite orligt
att jag inte skulle hinna med sista S18 hem.

Men efter mkt stress, eller ja, var man nu kallar det när man har
3min på sig från spår 2 till S18!, med en 23kg väska och en 10kg väska,
rulltrappa ner, rulltrappa upp. Aldrig förr har nog en rulltrappa vart segare!
För hade jag missat 23:50, hade jag fått stå i kylan tills
00:20 för att få sätta mig på nästa tåg som går 00:30.
Men jag sprang med väskorna och jag hann! Thank god!

Flygresan gick iaf bra, hade från början en hel rad för mig själv,
men så kom jäveln som satt på raden framför där dom satt tre,
och flyttade bak till mig aldeles innan take off, så jag blev skapligt pissed.
För han förstörde lixom alla mina planer på att bre ut mig över hela raden
och se klart på Parlamentet 10år, som jag började se på Arlanda.
Kallt var det också, redan då vi satt och väntade på planet.
Men det blev bättre så fort jag fick lite rödvin i blodet, två flaskor t.om!
Och det gick rätt bra fast jag hade en inkräktare på mitt revir.
Tog upp Dan Brown's Gåtornas Palats och läste mig bort med
iPod lurarna i öronen.
 
Men nu sitter jag i sängen, har packat in det som skall
i kylskåp/frys och skall göra mig redo att hälsa på John Blund.

Godnatt mina vänner, oder gute nacht, som man säger här ;)


bild: JAG!




Skrivet av: Lisa

saknar dig med.. ha det så bra! kram.

Skrivet av: Åsa

Förseningar, det var något nytt. INTE! Tur att allt gick bra iaf! Massa kram

2009-01-08 @ 11:39:20

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback