dagens i-lands problem


när man gör som jag och raderar varenda länk som är sparad.

nåväl, det förde iaf något gott med sig, det tar ju inte alls lika lång
tid att bläddra igenom alla bloggar nu.. Haha!
Men det är ju lite tråkigt det med.. =/

Nåväl, tyskan gick bra. Diggar vår lärare, hon är schysst och rolig.
-Annika, du bist eine typischer schwedin mit deinem IKEA-tasche.
Fick även en extra uppgift tills på tisdag.
Nämligen att ta med några av de tyska-låtarna jag lyssnar på och förstår.
Så skall vi lyssna nästa gång. Hehe. Det får ikke förglömmas!


Skrivet av: J o H a N N a

haha ja de måste va den fan ;P

Skrivet av: Lisa

vilken tur för mig då att jag alltid finns med :) då blir jag glad!!



miss you, PUSS!

2009-01-23 @ 15:37:56
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback