dålig uppdatering..



Sorry för den dåliga uppdateringen, men datorn har hamnat lite
i skymundan här hemma. Och desstuom är jag så jävla less på den
så jag orkar inte sitta vid den. vänster musknapp har dött, och fungerar bara
i det ena av de översta hörnen.. CP! Snart åker den i väggen!
men först måste jag införskaffa mig en sådanhär sötis nedaför..
Måste bara bli miljonär först..



Nu är det iaf snart dax att återvända till Zürich, bara 2dagar kvar.
På både gott och ont. För fan, jag smälter ju bort här hemma!
Har man pyromaner till föräldrar så har man.
Pappa eldar på som aldrig förr, just nu är det över 28,8 grader är inne!
Och ute är det -23, fin konstrast där!

Efter många om och men så hittade jag Karro som ville hänga med ut igår,
så vi förfestade i varsin del av stan, och sammanstrålade och gjorde
Wasa osäkert. Även fast det knappt var nå folk, så hade jag kul ändå!
Blir ju lite vad man gör det till!



Tog även på mig att jobba idag, vilket gick rätt ok.
Var segt att gå upp bara, kom ju inte i säng förens aldeles försent..

Så ska jag jobba i morgon också, dom bönade och bad.
Skulle egentligen ut och åkt långfärdssridskor med Åsa,
men vet inte om det känns så väldigt lockande när det är -20
heller för den delen.. Men det hade vart fan så roligt!
Sägs vara finaste isen på över 50år!

Nåväl, nu ska jag bädda ner mig och kolla på Madagascar.




Skrivet av: Åsa

Sägs det? Vem säger så?

2009-01-05 @ 12:32:36
Skrivet av: Karro.

oh yes ;) you bet we did.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback