Hur dum får man bli?!

Det är frågan det.. Fan vad irriterad jag blir på mig själv ibland.
Var inne på mailen, där jag gjort ett mail med ALLA mina länkar,
till alla bloggar, viktiga länkar, saker runt om i Schweiz, reseach till en resa.
och massa, massa annat smått och gott.

Men vad gör jag, ist för att markera det som oläst, så råkade jag
ta bort det på något vis. Mest troligt har jag anmält mig själv till nätfiske.
Bra där! Det är fan 10poäng till mig..

Nu ska jag skynda mig att komma ihog alla bloggar och länkar,
innan jag glömmer dem..

Så har ni en blogg ni vill att jag läser,
så är det ju passande att lämna en kommentar med adressen ;)

Skrivet av: Anonym

Här har du min

Skrivet av: Lisa

och häääär har du min :) hihi..

hoppas att du får igen allt..

inge roligt när man tabbar sig :(

men ja, du dödade ju ingen iaf.. det är ju tur det!



miss you!!

puss å krams, Lisa

2009-01-22 @ 21:57:36
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback