Intressant förmiddag

Eftersom jag inte haft något annat vettigt just att göra idag.
Och för att det dessutom var trökväder,
så övervägde jag för och nackdelar med att sova lite.
och fördelarna vägde över, var grymmt trött.

Men jag har haft fullt upp ändå, det är sjukt vilka drömmar man kan få till.

Jag har vart i spanien (som egentligen var något helt annat)
flygresan dit var hemsk, trodde att vi skulle störta.
Missade flyget hem, jobbade på en affär där,
fast det var egentligen i norge. eller nått.
Det sades att jag träffat killen som spelar Navid i 90210, och bytt nummer,
och sen när han väl ringde fick jag tunghäfta och visste inte vad jag skulle säga.
Kom sedan på att det måste ha vart en dröm bara, så kollade mobilen,
och mkt riktigt, det måste ha vart en dröm, för jag hade inte numret.
Skulle sen ta mig till flygplatsen, för att försöka hinna med flyget,
Men tog mig aldrig dit, gick förbi ett hus som jag trodde Duski bodde i..
Det bjöds på fanta av tjejer i jättefina rosa klänningar..
Ja jag kan forsätta länge.. Men det är så sjukt hur drömmarna kan bli till.

Men ja, det jag skulle komma fram till var;
att det hade ju inte vart helt fel om Michael Steger hade ringt;




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback