last days in Sweden


ja, nu är jag inne på de sista dagarna i Mora för ett halvår frammöver.
Känns både vemodigt och skönt. Som man säger, borta bra, hemma bäst.
Även om Zürich just nu är mitt hem, så är det ändå skönt att vara hemma "på riktigt".

Men men, jag ser iaf fram emot våren/sommaren.
Det är det jag lever på just nu, att få gå och bada,
glassa i solen och ligga och pressa i Tiefenbrunnen.
Att man sedan kan bada och sola på arbetstid är ju inte fyskam!

Nåväl, det är ju ett tag tills dess, så för att få tiden att gå,
så skall jag försöka att ta mig till närmaste alptop med min bräda,
och fara ner, ner, ner, ner för backen ner.

Så det får bli mindre fest, och mer snö. Kan funka.
Ska kolla priser på rail'n'ski när jag kommit på plats.

Nåväl, i morgon blir det att packa!! Det mesta ligger framme,
så det ska nog gå relativt fort.
Sen skall jag även få kålroten friserad lite, börjar bli dax nu!

Men nu ska jag fortsätta se Madagascar, somnade ju mitt i igår!


Skrivet av: Lisa

hej gumman! betyder det att vi inte hinner ses nå mera? varför svarar du aldrig här inne? du kanske försöker säga mig något.. okej jag fattar! ha de bra då.. kram!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback