Mitt 2008 - Februari



Februari

Emma och jag hade våran första förfest, på Flughafen,
skulle sedan vidare till Alpenrock och träffa CH, men Emma hade glömt
sitt pass, så vi kom inte in..



Fick lite paus i vardagen, och åkte till Flumseberg med 2 Hygrells




Åsa kom på besök!!




Vi tog en tripp till Luzern





Vi var även en sväng till Rapperswil





Det var även en himla massa fest!








Vädret var underbart, och våren var påväg..


och var på IKEA med Emilia..



Ojoj, det var svårt detta, blir MKT bilder!
Har så många och fina..



Skrivet av: Lisa

okej jag förstår! du får väl höra av dig sen när du kommer hem om du har tid och lust då! kram.

Skrivet av: Åsa

Jadu! Det där februari var inte fy skam! Satan i gatan va trevligt jag hade! Vill hälsa på igen, snart! Bara jag och du ett par dagar! :D

2009-01-07 @ 16:12:53

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback