Tyska & sms

Det finns nog ingen tylligare än mig.
Jag fick ju lov att fylla iPoden med lite musik,
eftersom jag skulle in till stan.
Vad tror ni jag upptäcker när jag är halvvägs till stationen?

Joo, att jag glömt den hemma!! Seriöst?!
Då blev jag lite sur, eftersom jag hittade på en låt
jag letat efter ett bra tag nu, som jag ville lyssna på.

(Olaf Hening - Mmmäädchen Ich bin ne Kölche Jung)


Var iaf in på Alpha och kollade om dom hade plats
för mig i någon av tyska-kurserna.
Så jag börjar igen på tisdag.
Skönt att det är tisdagar och torsdagar,
så jag kan gå på svenska kyrkan.

Mötte upp med Johanna och käkade lite.
När vi sen gick på hb så pep mobilen, och jag blev lite fundersam.
För den enda som brukar skicka sms är ju Johanna & Emma.
Johanna var jag ju med, och Emma är i Sverige.
Men det var iaf 24, som skulle retas med att han åker till Sthlm i morgon.. ;)
Fuskis!

Skönt att det är fredag imorgon!
Johanna och jag planerar fest, det är FF,FF.
FöräldraFri, Fylle Fest som står på schemat i morgon kväll.
Nelson och Langstrasse hägrar i horisonten.

Men nu ska jag kika på lite film, sen sova.
God natt!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback