Britta <3

Jag måste bara lägga ut detta så jag vet vart jag har det.
En länk Britta dedikerade mig aldeles innan jag åkte från Zürich.

Dedigert til min yndlingssvenske Annika:) Som snart drar fra oss:(
Takk for et kjempeår her i Sveits hvor vi har herja zurich.
Med mislykkede haiketurer,rølping på Nordiska,europa-park,
bading i sjøen,kino-turer med latterkrampe osv;)
Kommer til å savne å høre jaja,det er lungt når jeg føler meg litt små-dum:P
Du vet hva du skal si til håpløse gutter nå hvertfall
-SOME PEOPLE IN THIS WORLD...:P
Håper du kommer til Norge til høsten så galskapen
kan fortsette med jevne mellom rom;) hehe.
Uansett hvordan det blir skal vi over til finland:)
og det er ikke langt fra norge til sverige kjære nabo;)
Så tar vi en skål imorra,må jo sørge for at du avslutter med stil.
Men etter festivalen sist helg så må jeg bare si: NÅ ER DET NOK!!!
Klem Fra Britta:)

och sen våran låt. Natalie Imbruglia -Torn

Ååååh vad jag saknar mitt Norska rumpetroll!

Skrivet av: Marit

hihi! Vilken norsk text du har lagt upp :) Kul att se!

Nä förstår de.. Men om du bara försöker få fram lite pengar till att ta dej hit så fixar sig resten.. Mat finns de osv.. Men shopping får du stå för själv :) hihi..

Men nästa år får man ju ta igen resten :)

Hade så gärna vela varit med i helgen! åh! de är första festivalen jag missar på 7 år :(

Puss och kram


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback