Dans till Arvingarna

Fy fan vilken underbar kväll altså!
Ojojoj, har dansat större delen av kvällen så att svetten har lackat.
Var lite klurigt första dansen, har ju inte buggat/foxat på evigheter.
Men det var värt varenda krona!!

Nu är jag dock helt död i hela kroppen.
Vettefan om jag tar mig upp i morgon altså.
Roligare träningform finns nog inte.
Och hur underbart är det inte att köra gasen i botten,
och sedan vara helt slut efteråt.

Och det var askul att Arvingarna spelade.
Dom var lika bra ikväll som för 15år sedan.

Men nu ska jag ta och bädda ner mig.
Skulle behöva duscha men orkar fan inte,
har ju blivit så gammal så jag måste blåsa håret tortt när jag tvättat det.
Annars får jag så sjukt ont i nacke och huvud.
Och att ställa sig med hårtorken just nu är inte vad jag längtar efter precis.

Skrivet av: Lisa

hej gumman!

ja men de e klart att du ska passa på att roa dig när det finns något att göra :)

men jag vet inte när jag ska träffa henne.. ska ju ut på eftermiddagen/kvällen med troligen så jag vet ingenting jag..

men hör av mig när jag vet något!

Puss


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback