EUREKA!

Äntligen är det tillbaka, Eureka. Efter ett års väntan.
Vi bänkade oss framför tvn och njöt i 40min.
Så sjukt bra serie!

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå lite fortare
så att man kan till och korka upp spritflarran och att besöket
från Älvdalen snart ska komma. Det ska bli en så sjukt rolig kväll.
Jag är taggad till tusen! Vi ses på Wasa! ;)

Annars så har jag börjat jobba på Willys igen.
Är kul att vara tillbaka och uträtta något "vettigt" om dagarna.
Har fått höra nu alla 3dagar jag jobbat hur snabb jag är.
Vilket är kul, och taggande till att jobba ännu snabbare.

Men ja, vad fan ska man göra så att klockan blir 19 snart?!

zürich i miss you <3




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback