jobb jobb jobb

Jag bara jobbar och jobbar, hinner knappt med något annat.
Igår bestod dagen av att sova och jobba. Underbart, not.

I morgon är jag iaf ledig, sen är jag ju ledig fredag-söndag.
Vilket ska bli hur skönt som helst! Bara idag och 2dagar till att jobba.
Sen kommer ju Linnea på fredag. Yippi!

Nej om man kanske skulle ta ett ryck med städningen så Linnea
har någonstans att ta vägen när hon kommer!


turist i St Petersburg

Skrivet av: Marit

Heeej :)

Neee jag jobbar den helgen :(

Men jag kommer hem om tre veckor iaf.. När kommer du hit och hälsar på da? :)

Kramar

Skrivet av: Lisa

Hoppas vi ses på onsdag iaf då :)

Puss!

2009-07-27 @ 19:53:21
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback