Så lätt kommer man inte undan!

Det var det jag visste. Det var aldeles för lätt att åka hem från Schweiz.
Inte just några packnings-mardrömmar. förutom en eller två.

Nu när jag kommit hem dock, då kommer alla drömmar
om att man ska åka hem och missat och packat, eller packat och är nöjd,
tills man hittar en garderob full med saker man inte packat.
Det hände i går, och jag har drömmt det inatt igen.
Är det måhända "ångesten" över att inte vara i Zürich som spelar mig ett spratt?

För när jag åkte hem från USA så började dessa drömmar långt innan
det var dax att åka hem, eller ja, dom höll fan på hela året!
Jag drömde att jag var hemma i Sverige sen missade jag planet tillbaka
till Florida, och när jag vaknade visste jag inte vart jag var.
sängen i Florida, eller sängen i Mora.


Jag lyssnar iaf på Mando Diao - Dance with somebody & Mean street,
Milow - Ayo Technology &  You dont know och drömmer mig tillbaka
till den underbara söndagen då vi var på Open Air. Underbaraste dagen på LÄNGE!
Det är iaf de enda 4låtarna jag har på min iTunes på miniAcer. Hehe.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback