Slut för denna gång..

Detta blir det sista inlägget från Zürich för denna gång.
Nu skall det sista packas i, rummet dammsugas, frukost ätas.
Sen bär det av till Zürich flughafen en sista gång..


FAAAAAAAN JAG VILL INTE ÅKA HEM!!!!

Skrivet av: Lisa

hej gumman!

ja snart ses vi..

men förstår om du inte vill åka hem!

här händer ju inte så värst mkt och inget som man ser fram emot kanske..



ja men vi kan väl höras sen..

jag jobbar till 15 iaf..

Sofia och Bonden ville nog med oxå..

så vi kanske ska förfesta där..

vi får höras av!

helst vill vi inte på Wasa men det visar väl sig, är ju mest bara 17-18 åringar där.. drygt!

puss å krams!

Skrivet av: Carolyne

Jag kommer precis ihåg hur det var och lämna usa. Jag var jätte ledsen men ändå lycklig för att komma hem och börja med mitt svensson liv

2009-07-04 @ 08:47:53
URL: http://osterikerskan.blogspot.com

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback