Transporter 3

Har precis kollat på Transporter 3.
Jason Statham är ju så sjukt snygg. Ojojoj!
Under öppningscenen filmar dom ut över en stad,
men inte vilken som helst utan Marseille.
Där jag ju var i November, så det var kul att få en återblick.

Kvällen igår var galen som alltid med de två bästa Wäsa-brudarna.

ooops!!

I morgon kväll blir det nog en tur till Malung.
Dansbandsveckan ni vet.
Arvingarna spelar, och det var evigheter sedan jag såg dem.
Så det ska bli kul.
Ska väl försöka mig på en bugg eller två också ;)


(idag var det en som handlade som tyckte att jag måste
vara den snabbaste kassörskan han handlat av.
Så nu har jag satt som mål att jag skall få minst en kommentar om
min snabbhet i kassan varje dag jag jobbar.
Då jag redan fått minst två sådana kommentarer
vid varje jobbtillfälle denna sommar ;) )


Skrivet av: Lisa

Skönt o höra..

När kommer du hit då?

Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback