5arbetsdagar kvar


Eller ja, det är väl snarare 4 arbetsdagar kvar nu.
För jag har väl iprincip "slutat" för dagen.

Ska nog ta och göra mig en macka, och sen åka in till Zürich
och se om jag kan få min mobil fixad. Eller ja SIM-kortet,
som dog i lördags. Och när jag var till Mobilezone,
så tyckte han att -nää du får komma tillbaka på
måndag,för Hot-line är stängt nu.
Man bara, HALLÅ?!? Har dock vart skönt utan mobil.
Lungt och fridfult. haha.

Men fan altså, jag kan knappt sitta upp. Så sjukt ont har jag i ryggen.
Ska jobba i morgon kväll, så jag missar tyskan.
Vilket nog är lika bra, då jag ALDRIG hade pallat att sitta på
en hård stol i 1½h. När jag knappt kunde sitta och äta frukost i 15min imorse.
Fy fan altså.



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback