Dålig karaktär? Nej inte alls

Jag skulle enbart kolla på ett avsnitt av IT-Crowd medans jag åt min macka,
och var ner och hämtade mina högtalare..
Sedan skulle jag gå och städa, så jag hade det gjort innan det blev för varmt,
och så jag kan gå ut och sola efter lunch.

Men nejhej, 1 avsnitt blev helt plötsligt 3. Sedan blev jag så trött och tänkte sova,
men när jag hade ställt klockan så blev jag pigg igen. Började då att kolla igenom
min lita med bloggar. Bra där Annika, bra där!
10 poäng till mig själv.

(jag har däremot snyggaste skrivbordet på datorn)


Skrivet av: Åsa

WTF!! Är inte jag med på ett endaste av dina kort på skrivbordet? Kan vara så att jag är blind. Annars är det skandal!! SKANDAL!

2009-06-05 @ 10:30:34

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback