en Fredag i Zürich


Först några öl hos Britta, sen drinkar på Moviebar,
för att sedan ännu en gång få bevisat att dom är
helt störda i huvudet på Purpur.
Så där har vi nu satt våran sista potais!

När vi sen satt och väntade på tåget kom det några killar och
pratade lite. Och den ena frågade om jag hade vart
på semester på Kanarieöarna eller något.
Eftersom jag var så brun.
Men nej jag har bara vart i Zürich.
En av fördelarna med att ha dagarna fria,
så man kan ligga ute i solen när den behagar att visa sig.
hehe.

Skrivet av: Lisa

ja shit såååå brun!

jag e avis :)

ja de har fan jämt fest de..

jag har kommit till ett ställe där de inte haft personalfest de senaste 8 åren, mindre skoj dock :) ha ha! kram

Skrivet av: ÅSA

Fan va fin du är när du är brun, så fresh! ;) Jag vill oxå, men en annan sitter hemma och fryser.. :(

2009-06-06 @ 22:12:02
Skrivet av: Marit

Tjena stumpan!

Hur äre med dej?!

Mins du sommaren 2008. Husvagns övernattning, Älvdalens festen med typ 200 pers eller nå :D.. när kommer du hem da?

Kramar

2009-06-07 @ 02:08:31
URL: http://marithansson.blogg.se/
Skrivet av: Lisa

8 månader???

8 år skrev jag ju!!

öppna ögon så du kan se kvinna :)

ha ha eller var du så fuller? ;)



saaaaaaknar dig, kom hem och umgås med mig ;)

måste vi ha reunion på Wasa??

PUSS!!

2009-06-07 @ 11:47:47
URL: http://fliza83.blogg.se/
Skrivet av: Marit

hehe fyll tratt ;)..

Ja alla tiders brukar man säga va :)...

Ja fan kom och hälsa på mig.. Jag är ju själv i Norge ett tag framöver.. Kan du ju åka med mig dit.. För jag åker ju hem på helgerna juh! bra va! Då säger vi ju så såklart?! Eller? :) Hade du skoj igår da? kramar

2009-06-07 @ 16:39:47
URL: http://marithansson.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback