Hur dum får man egenligen vara?!?!

Hannah stiger precis på planet på Arlanda för att komma hit och övernatta
innan avfärd mot grekland i morgon. Och det slog mig för 20minuter sedan
att faaaeeeen, hon hade ju kunnat köpa med sig lite smått och gott
från Sverige till mig. Jag har lixom vetat i över 1månad att hon ska komma.
och kommer på det nu. Jag slutar aldrig att förvåna mig själv.

har dessutom haft storstädning under tangenterna idag, och märker nu
att dom slitter lite på sniskan.. haha.. jaja, gör om, gör rätt!

Fredag är det ju också, äntligen!
Och båda kidzen verkar vara på playdate,
så jag har ett rätt soft avslut på denna extremt jobbiga vecka som
bara haft 1hel arbetsdag, och 3morgonpass.
Nästa vecka ser dock lite jobbigare ut.
Men får hoppas på fint väder så det går att bada.

Ikväll blir det Sex on the mountain! (om jag kan lura iväg Hannah till Moviebar)


och Berglund, i miss you too, såklart!
29dagar kvar tills jag är back in town!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback