Kvällsdopp

Det fick lov att bli ett dopp i det blå även idag.
Jag höll på att storkna när arbetsdagen väl var slut.
Mötte upp tjejorna i stan och letade reda på första bästa ställe
att byta om och hoppa i sjön.
Har vart in på nordiska.ch och sett att vattnet idag är 20grader.
Och det kändes kan jag lova. MKT varmare än i söndags.
Ändå skiljer det bara någon fjuttig grad.

Sen satt vi vid sjön och filosoferade.
Katja och jag knöt band och jag fick lote hjälp med en grej.
Så nu är det bara att tuta och köra. ;)

Men nu först väntar sängen.
I morgon väntas en dag i parken. Jag jobbar bara morgon.
YEHA!

Snackas även om Open Air i St Gallen nästa helg. Vi får se  ;)

Nej sängen var det. Godisnattis!



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback