Lång vecka

Det har vart en lång vecka, och jag är helt slut.
Nu blir det att lägga sig, INNAN tolv på en fredag.
Kors i taket.

Men vi ska upp i morgon och gå och bada.
Det är en stor sol över Zürich och 0%regnrisk.
Vi tackar och tar emot.

Kvällen i afton har vart riktigt trevligt.
Kvalitetstid med mina flikkor när den är som bäst.
Köttbullarna på IKEA smakade himmelskt med Lingondrickan.
Jag hittade äntligen en lampa till lampan.
Köpte en tub kaviar så jag kan äta upp det som är kvar
av mina prickisar som mamma hade med sig innan jag åker hem.
Sen åkte vi till Stadelhofen och gick till Outback och drack öl/vin.
Servitrisen hörde vad hon ville höra. Var bara 1 av oss 3 som fick det den beställde.
10poäng!

(detta är vad vi roade oss med när vi satt fast i hissen i mars,
ta otroligt vackra bilder på oss.. haha.. Fanns ju inte så mkt annat att göra..)



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback