lapa sol

Solen sken även idag, så jag plockade upp
min luftmadrass från källaren och la mig på gräset
och njöt med musiken från min pINK i öronen.

Det är dagar som denna som man uppskattar att man är au pair.
Då man har barnen i skolan och man kan ligga ute och sola.

Ska snart göra mig redo och ta en promenix in mot stan,
har ju tyska ikväll.

Var ju på Angels & Demons igår.
Jag vet inte, men skulle nog inte ha läst boken
precis innan jag såg filmen.
Det var nog en liten miss utav mig.
Men men, den var bra ändå. Dock inte lika bra som jag hoppades på.
Så nu är det bara att lita på att New Moon är bättre.
Boken är inte den bästa i serien, men tror att den kan komma
att bli grymt bra som film. Vi får hålla tummarna.



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback