Pyssel & Ångest

Ikväll har Katja, jag & Beata haft en riktigt pysselkväll.
K & Jag har gjort våra "hejdå"-presenter till oss själv och till Britta.
Det blev såååååå bra!! <3  Jag kommer bo i min t-shirt!

"Nå er det NOK!"

Vi kommer vara snyggast i St Gallen i helgen. ;)

--

Börjar även få ångest. Ångest över att åka hem.
JAG VILL INTE!!!
Det här har vart mitt liv i 1½år! Hur ska man bara kunna packa ihop
allt och åka härifrån?!
Jag ÄLSKAR Zürich, jag ÄLSKAR mitt liv här sen slutet av februari.
Men nu börjar det verkligen kännas att slutet är här.
På fredags ska vi ha middag här hemma.
Sen kommer jag inte att se familjen på jag vet inte hur länge?
Men det känns bara så skumt, för jag ska ju ändå inte åka hem
på ännu en vecka, eftersom vi ska till Rom, mamma, syrran & jag,
innan det bär av hem till Svealand igen.

Det vänder sig i magen när jag tänker på det.

Vad FAN ska jag göra i höst utan er?!

Skrivet av: Persson

ær vi så hemska?

2009-06-26 @ 06:30:50

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback