Tip-top!

Haha, fy fan altså!
Efter tyskan så ringde Emilia och frågade om jag skulle med på en drink.
Och tänkte wtf, vad ska jag göra hemma?

Mötte upp henne och Lea på Moviebar, drack en bärs.
Sen gick vi vidare till ett annat ställe..P..
Där vakten kollar på mina fötter och hånar mig.

-Ah, Crocks, SUUUUPER.
världens största leende.
-Crock schööööön..jaa..

Jag bara öh altså får jag komma in med dom eller?

-Jaja, egal! Ferien oder?  (Jaja, sak samma. Semester eller?)

Fy fan vad vi skrattade! Ojojoj!
Och det måste verkligen ha sett ut som jag var på semester.
Då jag inte gjort iordning mig något innan tyskan, för jag tänkte att jag
bara skulle hem efteråt. Så hade en svart tunika, bruna byxor och mina turkosa crocks.
+ min röd/vita ryggsäck. (Då ryggen inte riktigt tycker om att gå 50min bärandes på
en ikea-väska med tunga böcker på ena axel som jag gjorde i tisdags)
Har ju vart så underbart väder, så jag har tänkt att jag likaväl kan gå några staioner
ner mot stan ist för att åka tåg hela vägen.
Så det har blivit att jag gått till Rehalp och Balgrist -ca 40-50min, 3dagar irag.
Men det är bara nyttigt!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback