Woho!

Idag var det "sista" dagen jag absolut behöver gå upp kl 7!
Hur underbart är inte det,säg?!
Tog även ett ryck och gjorde veckans städning igår,
så även det är klart för denna gång!
Så sjukt skönt.

Idag får barnen sommarlov, och går bara halvdag.
Sen ska vi åka till Trampolino.

Men altså, seriöst, vart är finvädret någonstans?!?!?
HALLÅ?!? Grått, mulet och regn ska det vara hela veckan,
och har vart sen slutet av förra. Jag blir GALEN!
Visst jag ska inte klaga, har haft en rätt nice vår.
But still..

Nåja, ska väl gå upp och käka lite frulle.
Bara idag, imorgon och fredag kvar att jobba.
Börjar dock få liite ångest över att åka hem.
=/ Det känns så fel. Jag vill inte.

Skrivet av: Lisa

Oh spännande.. :) Finvädret är iaf här den här veckan verkar det som.. DU får komma hem tidigare och njuta då :) kram.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback