aj laaaaav yooooou!

Igår så hade jag foppatoffel-premiär! Var sjukt underbart skönt.
Fan vad jag älskar mina Crocs!
Hade världens skoskav sedan lördagens bravader, och det var najs väder.

Mötte upp med Britta, Kaja & Gabriella, gick på Revolutionary Road på bio.
Kanske inte den bästa filmen att se när man är bakis, den var rätt tung.
Leonardo DiCaprio vad snygg som alltid, lika så Kate Winslet.

Nåväl det är alltid lika spännande att träffa folk som inte
var lika full som en kvällen innan.. Man får alltid höra massa roliga saker.
I looooooooooove yoooou!

Nej nu ska jag ta och kolla på Brothers & Sisters,
och sen sova.. ja försöka iaf.
Unnade mig en nap på förmiddagen idag,
så vi får se hur det blir med sömn ikväll.
Det blir en ond cirkel..

Nåja, detta var väl kanske inte det roligaste inlägget.
Men wtf, det är alltid något.
Godnatt!
((redhotchilipeppers-scar tissue))


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback