Kiss också!

Varför blir man alltid så otroligt toalett-nödig,
och törstig när vattnet är avstängt för?!

Enbart för att man inte kan gå på toa/dricka?
I guess so.. Jag skulle iaf behöva gå på toa,
men vattnet sätts inte på igen förens typ 2h.
13-17:15 är inte det lite väl länge att ha vattnet avstängt?

Skrivet av: Lisa

det är väl bara för ATT liksom :) hihi..

brukar kunna vara så!



jo jag vet inte jag..

ska försöka plugga in eng B nudå, men har noll motivation då de går så trögt med huset!

e less..

sen ska jag söka till högskolan med, men vi får se hur det går..

ska extrajobba och sommarjobba på Burgers bar iaf :) ett rätt.. ett jobb!

du då? ska du göra i sommar då?

kraam.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback