Onsdag

Äntligen onsdag, bara två morgnar att gå upp innan helgen!
yey! underbart! jag är långt ner i en dal just nu, där jag tycker det
är sjukt jobbigt att gå upp 7 varje morgon.. Att det bara är grått och regnigt
ute för ju inte på långa när saken bättre.. =/

Idag var jag in till stan och fikade med flickorna, har nyss ätit lunch,
och sitter nu och samlar kraft till städningen.
Men frågan är vart jag ska hitta den..
Känner inte alls för det just nu.. =( Men men, det är ett ont måste.
Men när men sen vet att man har typ en halvtimme med tjat om
svenska skolan framför sig, så känns det ännu mindre inspirerande.
Nåväl, ska göra ett ryck, det går fort bara man börjat!

Ska iaf bli kul ikväll, är rätt många som ska ut och ta en öl eller två.


Skrivet av: Lisa

åh vad gottis :) hoppas du får en fin kväll gumman! puss.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback