Promenix i underbara vårvädret

Började dagen lungt, med att kolla på Lilla Sjöjungfrun
& Stranger than Ficiton. Men klockan tickade, solen sken,
och jag börjde få sittsår.
Så jag tog min Twilight-bok och min mp3 ut på promenad.

Det slutade med att jag tillslut hamnade nere vid sjön.
(ca 1mil promenad)
Satte mig på en bänk och läste i solskenet.
Hur underbart som helst..
Blev sedan sjukt sugen på OREO's doppade i mjölk.
Så jag skyndade mig till Coop, och inhandlade ett paket.
(som jag strax skall avnjuta till Robinson, Arlanda & Grillad)

Måndag i morgon igen, och det känns som att denna vecka kan gå fort.
Väderprognosen ser tyvärr ut att kunna bli en himla massa regn.
Men med så mkt solsken som jag fått i veckan har jag nog fått så jag klarar
mig tills på lördag då det ser ut som att solen och värmen kommer på besök igen.

Men nu ska jag fixa upp bilderna från i Fredags på Facebook.




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback