scheisse wetter

Det är iaf bättre än snö, på ett sätt.
Ja regn altså. Det står som spön i backen just nu, tror jag.
Det låter så mot mitt fönster iaf.. ;)
Förstår dock inte varför det måste regna om nätterna,
kan det inte göra det på morgonen ist?!
Så man har en anledning till att ta bilen ;)
haha, nejdå så illa är det inte, men det går rätt segt
för vissa att göra sig klar om morgonen, så vi måste ta bilen
i vilket fall som, och då hade det ju kännts bättre om det även hade regnat.
men men.. man kan väl inte få allt är i världen.
Har kört sit-ups till Usher-Yeah! aldeles nyss.
Fick ju lov då jag aldrig tog mig till schwimmbad.

Det verkar kunna bli en riktigt trevlig helg ;)
As usually, och den börjar tidigt, redan fredag morgon!
Och i morgon är det redan onsdag.
So, gib mir wochenende!




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback