Solen, vars e du?

Det är verkligen sjukt hur kroppen fungerar.
Nu har det var mulet och snöigt i ett par dagar,
och vem känner sig nedstämd igen?
Jo Annika. wtf?! Förra veckan var så underbar!

Sen kan det ju vara så att jag är astrött,
och knappt haft en endaste lugn stund idag som gör det.
Men ändå, lys på mig solen!

Nåja, ska ta och lägga mig och läsa lite, har börjat i
New Moon, läste ut Twilight igår.
Vill så gärna se filmen igen..


Skrivet av: Hanna Sjöström

Hej söta Annika! :) Jag ville bara skriva en rad och höra hur du mår? Jag saknar dig, känns som det var hur längesen som helst jag var i Schweiz och det var det ju nästan, snart ett år. Helt sjukt! Hoppas du mår bra där borta! Ta hand om dig tjejen! Puss o Kram


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback