Twilight - New Moon

Efter en sjuhelvetes morgon, så plockade jag upp C's bok,
New Moon, och började läsa..
1½h timme senare sitter jag fortfarande och läser.
Så sjukt bra bok. Jag hatar böcker som är segstartade,
och som är väldigt beskrivande. Därför jag älskar
Dan Browns alla böcker, det är fart och fläkt från sida ett.
Har ju läst ut alla hans 4böcker redan, och har väntat
på att hitta något nytt att läsa.
Och det har jag nu!

Så i morgon när jag fått min lön så skall jag inhandla
Stephenie Meyer's Twilight, kanske vore bra att läsa från början?!
Hoppas bara dom har den på engelska på Orell Füssli!
Men det borde dom ju, tycker man.
För att läsa den på tyska är nog liiiiite överkurs.

Och när man har något spännande att läsa, så kanske det
kan bli roligt att åka tåg igen! Det har inte vart samma sak
sedan jag läste klart Dan Brown's I Cirkelns mitt för lite mer än en månad sedan.

Haha jag som egentligen hatar att läsa..




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback