Vår-känslor

Det är något så otroligt var lite sol och värme kan göra i kroppen.
mot den gråa och kalla tristessen som legat över Zürich de senaste veckorna..

Just nu så känns verkligen alla bekymmer som scheiss egal (skit samma).
Jag har suttit ute i solen i 2h och läst Twiligt i linne & kortbyxor,
promenaden till och från skolan längtade jag efter, och
även här fick kortbyxorna sitta kvar + foppatofflorna.

Jag har känt mig som en blomma idag, som har dragit sig mot solen,
för att få så mkt solsken som möjligt.

Och att det fortfarande är ljust ute nu är ännu en påminnelse om att
Sommaren, den underbara, efterlängtade sommaren är påväg!


(att väderprognosen på yr.no säger att det ska snöa lördag & söndag,
det tänker jag inte bry mig om nu.)



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback