2 månader kvar


Japp, om exakt två månader (61dagar) så står jag på Svensk mark igen.
Vi har precis landat på Arlanda.
Och detta äventyr är slut. Det känns lite vemodigt faktiskt.
Jag vill inte hem!

Men men, nya äventyr väntar.
Zürich finns kvar, och det blir förhoppningsvis en tur tillbaka i höst/vinter.


Annars så mår jag just nu piss!
Tessan smittade ner mig med sin förkylning,
har legat nedbäddad i sängen hela förmiddagen.
Försökte sova en stund, men kunde aldrig somna då jag
låg och hostade hela tiden. Underbart!
Det kliar i näsan, halsen är svullen, hostar, det rinner i näsan, är täppt i näsan,
huvudet känns som en ballong, och är allmänt trött i kroppen.
Kan det vara svin-influensan?

Hehe, det har skämtats friskt (sjukt) om den i helgen iaf.

Nähä, ska bege mig och hämta kidzen!
Tjipp.



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback