burr

Ujuj, från att ha vart över 30grader de senaste dagarna,
till att bli regn och rusk och sisådär 10-15grader, så känns det skittkallt.
Burr!! Sitter under täcket och huttrar.. haha, nej kanske inte riktigt, men nästan.

Ska nog ta och läsa lite i Änglar & Demoner, den är lika bra som första gången.
Och har nog nästan bestämmt mig att jag ska gå och se den på bio
på måndag, då det är billigare, så måste ha läst ut den tills dess.

Hannah hade rätt, man kan läsa en bok flera gånger.
Så det får nog bli Twilight serien igen när jag är klart med A&D. ;)
Saknar att ha Edward & Bella i huvudet på något konstigt sätt.

Nåja, slut på svammel.
Jag vill ha mitt sommarschema..

Skrivet av: Lisa

SAKNAR DEJ!!

Fin header gumman!!

PUSS!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback