hård helg!

Ojoj, vilken helg! Nej nej nej!
Jag däckade framför sällskapsresan run kl 20 på söndagskvällen.
Hanna väckte mig sen när den var slut, så jag fick flytta till min egna säng.
Sen sov jag gott tills det blev morgon. Så sjukt skönt!

Festen i lördags var totally crazy! Alla hade fötter lika runda som en fotboll.
Det dansades till cowboy und indianer, och spriten flödade.
Innan festen drog igång så blev det lite grillning. Hade laddat upp med engångsgrillar.
Som VÄGRADE att fungera. Men Helga & Jag slog våra scoutkunskaper ihop,
och flyttade över kolen från engångsgrillarna till en gammal grill som stog där,
hällde på vodka och blåste och viftade, men det blev glöd och varmt.
Så 1h efter att vi tänt på engångsgrillarna så kunde vi äntligen lägga
köttet på en varm grill! resultatet blev sjukt bra, som alltid när jag är grillmaster.

Tidigare på lördagen så var Hanna, Helga & Jag till Rheinfall.
Europas största vattenfall. Det var grymt vackert och coolt.
Vi tog en båttur med en busslast indier, och klättrade upp på berget i mitten av fallet.

I fredags så hade vi lite filkväll och såg Changeling med Angelina Jolie.
Sjukt bra film.

Igår så var det sista mötet på Svenska kyrkan. En smula vemodigt att säga hejdå.
Det känns verkligen som att allt börjar ta slut. Varför måste tiden gå så fort?
46dagar kvar..


Skrivet av: Lisa

Saknar dej skrutt <3<3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback