Saknar dig redan!

Ska strax åka in och vinka av Linnea.
Hon drar sig mor Sverige i morgon.. BUHU!
Men men, vi har lite planer, så det är nog inte sista gången vi ses!


Skrivet av: Lisa

hej gumman..

ja jag kan ju liksom tycka att jag är tråkig, men det verkar som det finns andra som är värre ;) ha ha! det trodde jag inte..



ska du jobba på Willys i sommar? de ringde mig förra veckan och frågade om jag ville sommarjobba där för de saknades en tjänst.. men jag har ju redan (tror jag iaf..) så jag fick lov att tacka nej, ville ju ha extrajobb där till hösten.. men de verkade så sura när jag sa att jag redan hade sommarjobb så lär väl inte bli nå i höst heller :( vi får väl se! jag gör ju liksom ingenting nu och jag är så less.. skulle ju få jobba hela nästa vecka för min chef men det verkar ju inte bli så iaf, less less less.. måste väl snart söka jobb nån annanstans i Sverige då, har ju inte så många deltidsdagar kvar liksom.. blää.. märks de att jag är less kanske?



hoppas att du har en underbar dag söt!

PUSS <3

Skrivet av: Lisa

Hmm ja sjukt är vad det är!

Du kanske ska komma hem och bli politiker?

Ja tack.. vi behöver förändring NU!

Och jag är alldeles för klen för att göra nåt :( Blää!



Men snart så ses vi..

Ska vi festa :) Hoho!

PUSS <3

2009-05-29 @ 08:43:05
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback