Torsdag

Det känndes i måndags, som att denna vecka aldrig skulle ta slut.
Men nu är det torsdag, och jag slutar kl 15. Eller slutar och slutar.
Kanske skulle ha tagit mig en tur in till stan, enbart för att komma ut.
Har ju spenderat de senaste dagarna i sängen, så även idag.
Vill verkligen bli frisk tills helgen, vill göra något annat än bara ligga i sängen då.
Men ja, vi får se hur jag mår om några timmar.
För just nu känner jag mig nästintill som en människa igen, vilket är en skön känsla.

Ska nog tom ta och städa övervåningen nu, som jag inte orkade igår.
Och så lär jag tvätta mina kläder. Så jag har något att ha på
mig i helgen!  Men först, lunch!
Smaklökarna har även dom kommit tillbaka! Yeah!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback