Trötter

Då var det söndag igen, och jag är sjukt trött!!
Blev inte så mkt sömn i morse, så lär ta och lägga mig strax.
Ska fixa mig i ordning och sedan lägga mig tillrätta och kolla på Sthlm:Arlanda.
och soooooooova!!

Dagen idag har iaf spenderats i parken, stekande sol och över 30grader varmt!
När vi kom så fick vi lov att lägga oss i skuggan för solen var så sjukt varm!
Men flyttade ut i solen senare på eftermiddagen och tog 3 dopp i Zürichsjön.
Fick lov att svalka av sig så man inte fick solsting.

(Det är enligt nordiska.ch 18.9grader i sjön. )
Påtal om Nordiska, vi var där igår kväll, dom hade lördagspub.
Men det var typ dött när vi kom, och vi drog ner medelåldern med
sisådär 50år! Jag skojar inte.
Men det var kul ändå!
Och alltid när man är på Nordiska så spårar det ur, kanske för att man får dricka tills man stupar?
Närå, men det händer alltid något sjukt när man vart där..
Britta och jag som var kvar drog iaf till Nelson och dansade i värmen!
PHEUW!
Rullade hem med första tåget, och missade min station.
Så det var bara att ta sig en promenad från Zumikon och hem.
Det är inte precis vad man är pigg på när klockan är strax efter 6 på morgonen..

Men nej sängen var det! Godnatt!!



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback