1 månad till Julafton

30dagar kvar..Och då skall det ätas gott.
Saker som inte ätits på 4månader då.

Nåja, idag ska jag på massage på jobbet, fanns två tider
kvar igår, så jag skrev upp mig på en. Kan behövas,
börjar känna av ryggen lite igen.. Och vill verkligen
inte att det ska bli som innan jag åkte hem från Zürich.
Det är nog något av det värsta jag vart med om!
Vilken smärta.

Annars händer la inte så mkt, jobbade hel-dag igår.
Tiden bara flög förbi. Vilket är bra.
Skönt att göra något vettigt lixom.

I morgon e det löning, jag får 1000kr mer än jag räknat med.
Ja tääääääck!

Sen kan man ju börja undra hur lång tid det ska behöva
ta för att slipa lite glas, eller ja det är ju inte ens glas.
Utan plast. Ärligt?

Äh, ska ta och kolla igenom lite serier som jag inte har hunnit
med att se ännu, och sätta in kycklingbenet i ugnen,
så jag hinner äta innan det är dax att bli knådad.

tjipp


Bakom rullgardinen i morse så gömde sig en grå-GRÅ himmel,
Förvånad? Nej.
Vem fan längtar inte till sommaren?
Så bjuder på en sommarbild från Zürich, Tiefenbrunnen bad, juli 2008.



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback