Grr

Varför ska det vara så svårt att komma i säng för?
Har dock fastnat helt på Chuzzle på expressens spelsida.
Livsfarligt!! Undra om B.I.T.C.H finns kvar på blip..?

Idag har jag hängt med Madde & Karro medans Karro blev
färgad och tillklippt. Cyklade ner på stan, och när jag skulle
låsa cykeln slog det mig; FAAN nyckeln ligger hemma!
Ringde bers så han kom ner med den. Schyrre!

Gick in hos optikern och undrade hur jag skulle med mina ögon.
Tycker jag börjat se lite dåligare, och speciellt när jag kör.
Hon tyckte att vi skulle boka en tid (skräll, money, money, för dom)
Frågade vad det kostade och hon funderade ett tag,
och tyckte sen att hon tror att det är halva priset nästa vecka.
Kalas tycker jag. Och det var nog bra, för efter att jag jobbat 19-21
stannade vi kvar på personalmötet. Och jag såg knappt vad det stog
på väggen från projektorn. Fick sitta och hålla för höger ögat
(det som ser dåligt) för att kunna läsa det som inte var rubrik.
Får väl se vad dom säger på Måndag nu då.

Bokade in en klipp-tid innan jul också, så nu är det bara tandläkaren
kvar som jag skulle ha vart till. Men fan, att få mig att gå dit kommer inte
bli lätt. Tandläkarskräck så in i h-vete! Jag var nog mer nervös
än Carro när hon skulle sätta in tandställningen, och jag fick följa och
vänta i väntrummet. UHA!

Helgen har vart trevlig.. Ska lägga upp lite bilder i morgon.. ;)
Men ska ta och bädda ner mig och kolla lite serier, och förhoppningsvis
bli liiiiiite trött..

så gott som 360dagar sedan..Anna L, jag & Åsa, i mitt älskade Zermatt <3
[det är nog inte många som haft crocks upp på 3883meter ö.h.
Men jag är en av dem, inte sant Åsa? ;)]

Skrivet av: Lisa

åh spännande, vad duktig du är som tar tag i saker och ting :)

måste kännas bra?

ja, hör av dej om du har lust och vägarna förbi..

är ju oftast hemma iaf :)

krams!

Skrivet av: Åsa

Sant! Och sjukt:)

2009-11-11 @ 15:09:58

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback