Innebandy

Lisa drog iväg mig på Innebandy idag också,
var ju ett tag sedan sist, men är man upptagen så är man.
pytts! Men ja allt verkar ju sku hända på onsdagar..

Men åh det är så sjukt skönt, och kul.
Går bättre och bättre..

Idag så fick jag hoppa in på jobbet också i typ 3½h,
men det är bättre än inget så fick jag en tid i morgon med.
Så det rullar in lite peningar i december också. Great!

Längtar till sol och värme. Och värme fanns det gott om i Rom när vi var där i somras.
Så här kommer en bild från en sjukt varm dag utanför Peterskyrkan, Vatikanen.

Om det nu är möjligt att vara varmare än vad det var på bilden ovan,
så var det nog faktiskt snäppet varmare vid Colosseum.

Såhär glad var jag att äntligen få se Colosseum,
något som jag längtat efter hela livet typ.
HAHA

Skrivet av: Lisa

Braaaa att du kom iaf så nu får du boka in ALLA onsdagar framöver! BRAAA DET ;)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback