Tiger Woods, Isleworth

Nu har jag 'äntligen' fått besvarat vilket av husen som
Tiger & Elin bor i..
Tänkte ju nästan att jag skulle ha gått och knackat på,
och gratulerat Elin & Tiger när dom gick ut med att
dom skulle ha barn då i December 2006.
Men var ju inte riktigt säker på vilket hus det var Randy pekade på..
Men nu vet jag, 3år senare..

När jag var i Florida så bodde vi ju först i
Keenes Point,
som precis som Isleworth är en gated community.
Så bara de med tillstånd får komma in på området.

Randy fick ju för sig att han skulle flytta till Isleworth,
för det är lite dyrare och lite flashigare.
Kändisar som, ja, Tiger Woods och Shaquille O'Neal & Wesley Snipes bor även de där.
Och där har jag jobbat och bott..

[Orlando Sentinel]

Mina bilder;


Tiger & Elins hus..


Sådana hära skyltar satt det uppe lite då och då..

"vårat hus" i Isleworth fram, och bak;


 



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback