morgonstund har guld i mun

..guld som guld, det är det svarta guldet om gäller.
Kaffe, kaffe, kaffe. Jag har blivit värsta kaffetanten ju.
Har gått från fylletant till kaffetant på någon månad.

Vaknade till tonerna av Willy Wonka, och fick arbeite idag.
11-19. Yay! Behöver alla pengar jag kan tjäna!
Lite tråkigt bara, då jag hade lunch-date inplanerat
med Persson, men vi får väl ta en kvällsfika eller något ist ;)

Igår tog vi (Persson & Jag) en promenix till Utmelandsskolan
och tillbaka. Det var mörkt och läskigt på ett ställe
där gatlampan var trasig. och just där, på det hemska stället
så började hen hund att skälla från skogen. För vi var ju
inte tillräckligt rädda som det var!

Haha, ska ta och dricka upp min kopp med kaffe, och sedan
fixa lite frukost och lägga i min supergoda gryta jag gjorde igår,
i lunch-lådan. Tack och lov att jag hade lite mat klar när jag
fick jobb lite oväntat.

Får se om jag ser streck-koderna lite bättre nu med glajjorna.

Hockey ikväll, hoppas på ännu en målfest och 3poäng till Mora.


Ersson & Persson

 



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback