Top Chef

..och klockan har ännu en gång slagit efter 24.
Suck, varför ska den gå så fort om kvällarna för?

Idag fastnade jag framför nyaste säsongen av Top Chef,
som jag råkade surfa över idag. Jag gillar Top Chef.

Det är lite som Robinson, fast i ett kök, och med MASSOR av mat.
Det är fart och fläkt. Just the way I like it. ;)

Det blir ju inte sämre av att det är inspelat i Las Vegas denna gång.
Har ju vart där 2ggr, så det är kul när man känner igen sig.

Sen för det tankarna tillbaka då jag kollade igenom hela första säsongen
på en dag, när vi precis flyttat till "nya" huset i Orlando.
(och jag fick lov att vara hemma och vänta på att någon skulle komma med något)
Och för att det var det bästa som visades, på alla våra 350kanaler.

Skrivet av: Lisa

TAck för finbesök igår :)

Du är alltid välkommen vettu!

Men ja tycker du ska åk bort över helgen, om du har råd!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback