3dagar till Zürich!

Jag skulle ha packat, och tvättat, och fixat lite saker.
Men fastnade här ist för ovanlighetens skull!

Idag har jag färgat håret, sen åkte jag till Lisa & Oscar
(anders går alltid när jag kommer, och jag går allid när han kommer hem, såå)
och Lisa hjälpte mig göra lite slingor, sen har vi målat målarbok,
och gjort pärlplattor! Sen har tiden bara sprungit iväg.
Har även grillat i kväll, +2,5grader & regn, det perfekta grillvädret, not!
Men gott var det!

Igår var jag, Jenny & Elias på en tur till Borlänge.
Tog en snabbis på kupolen, en tur på biltema, sen hälsade vi på syrran.
Klappade kissen, kollade på kossor och traktorer. En mycket angenäm dag.
Sen åkte jag direkt till Lisa, Anders & Oscar där det bjöds på middag.
Mums, och TUSEN TACK! Sen la vi oss på varsin soffa och kollade på Körslaget.



Sa jag btw hur gott jag tycker att håret luktar när det är nyfärgat?
Jag ÄLSKAR doften av nyfärgat hår. Kommer ligga och sniffa på det hela natten..

Skrivet av: Lisa

mmm de luktar mums! :)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback